dodano: 14.11.2017
Ostatnia aktualizacja: 14/11/2017
Typ umowy: Staż
Czas pracy: Nieokreślony
Liczba wakatów: 4
Doświadczenie: 0-1 lat
Branża: Marketing / Public Relations
Preferowane wykształcenie:
Licencjat,
Podstawowa wiedza z wybranych zagadnień • wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów
• praktyczna wiedza w zakresie narzędzi internetowych i programów statystycznych - SEM/SEO, Google Adwords, Google Analitics, Gemius Traffic;
• wiedza w obszarze planowania działań reklamowych i kreowania wizerunku firmy w Internecie (social media, fora internetowe), wspomagania sprzedaży, a także zagadnień marketingu internetowego
• wiedza bądź doświadczenie w prowadzeniu kampanii e-mail marketingowych
• znajomość mediów społecznościowych
• znajomość rynku e-commerce, trendów, rozwiązań, kierunków rozwoju
• podstawowa znajomość html, znajomość MS Office
• znajomość języka angielskiego
• inicjatywa i proponowanie efektywnych rozwiązań
• duże zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielność, terminowość i dobra organizacja pracy
• dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole
• znajomość programów graficznych (Corel Draw, Photoshop czy InDesign) będzie dodatkowym atutemObowiązki• skuteczne, ukierunkowane na konkretne cele prowadzenie profili i fan page
• tworzenie aplikacji Facebook (Facebook API)
• wdrażanie rozwiązań Facebook Connect
• prowadzenie pełnych kampanii
• tworzenie reklam, zakup przestrzeni reklamowej na Facebooku
• prowadzenie blogów oraz mikroblogów marek i organizacji
• opracowanie i wdrażanie internetowej strategii marketingowej firmy
• pozycjonowanie SEM i SEO oraz koordynowanie kampanii
• monitorowanie podjętych aktywności, analiza statystyk
• inicjowanie i realizacja projektów internetowych
• aktywne wspieranie sprzedaży i zwiększanie jej efektywności
• analiza rynku i konkurencji w Internecie
• tworzenie tekstów marketingowych na portale społecznościowe zgodnie z zasadami webwritingu
• współtworzenie kampanii online związanych z ofertą produktową
• dbanie o jakość i estetykę strony internetowej
• sporządzanie raportów z prowadzonych działań